NANNI

SILNIKI

Odkryj wszystkie serie

Przewodnik umożliwia łatwy i szybki dostęp do danych technicznych. 

N2

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N2.10
10 (7.36)
2
3000
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N2.14
14 (10.3)
2
3600
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated

N3

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N3.21
19.6 (14.6)
3
3600
0,719 (44)
M5
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N3.30
29 (21.3)
3
3600
1,123 (69)
M5
Naturally aspirated

N4

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.38
37.5 (27.6)
4
3000
1,498 (91)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.40
40 (29.4)
3
2800
1,999 (122)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.50
47.5 (35.4)
4
2800
2,197 (134)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.65
59 (43.4)
4
2700
2,434 (148)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.80
79 (57.4)
4
2700
2,434 (148.5)
M5
Turbocharged & Intercooler
N4.80 SD
72 (52.9)
4
2700
2,434 (148.5)
M5
Turbocharged & Intercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓ OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.115
115 (84.6)
4
2600
3,769 (230)
M4
Turbocharged & intercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.140
135 (99.4)
4
2600
3,769 (230)
M4
Turbocharged & intercooler

Seria T4

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.205
200 (147.2)
4
3600
2,982 (182)
M6
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓ OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.230
230 (169.1)
4
3600
2,982 (182)
M6
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MON POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.270
265 (194.9)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbocharged & intercooler

Seria T6

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
6.420 TDI
320 (235.5)
6
3600
4,163 (254)
M6
Turbo intercooler

Seria T8V

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T8V.320
320 (235)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T8V.350
349 (257)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T8V.370
370 (272)
8
3800
4,5 (275)
M6
Twin turbocharger
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4,5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.200 CR2
202 (149)
4
2500
4,5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4,5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.200 CR2
202 (149)
4
2500
4,5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.230 CR2
228 (168)
4
2600
4,5 (276)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

Seria N6 silver

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.160
156 (115)
6
2300
6,8 (415)
M1
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.180
177 (131)
6
2400
6,8 (415)
M2
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.200
202 (149)
6
2500
6,8 (415)
M3
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.230
228 (168)
6
2600
6,8 (415)
M3
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.285 CR2
284 (209)
6
2500
6,8 (415)
M2
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.325 CR2
325 (239)
6
2600
6,8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.360 CR2
360 (265)
6
2700
6,8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.405 CR2
405 (298)
6
2800
6,8 (415)
M5
Turbocharged with air-to-seawater intercooling

Seria N9 silver

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.330 CR2
329 (242)
6
2100
9.0 (549)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.380 CR2
380 (280)
6
2200
9,8 (549)
M2
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.430 CR2
431 (317)
6
2300
9.0 (549)
M3
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.510 CR2
507 (373)
6
2400
9,0 (549)
M4
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.600 CR2
560 (412)
6
2500
9.0 (549)
M5
Turbocharged with air-to-seawater intercooling

Seria N13 silver

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW. OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.430 CR2
431 (317)
6
1800
13,5 (824)
M1
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.510 CR2
507 (373)
6
1900
13.5 (824)
M2
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.580 CR2
583 (429)
6
2000
13,5 (824)
M3
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.660 CR2
659 (485)
6
2100
13.5 (824)
M4
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.800 CR2
760 (559)
6
2200
13,5 (824)
M5
Turbocharged with air-to-seawater intercooling

Seria N13 platinum

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.650 CR3 HD
650 (478)
6
2100
12.7 (775)
M1.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.700 CR3
700 (515)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.700 CR3 HD
700 (515)
6
2100
12.7 (775)
M1.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.750 CR3
751 (552)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.L
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.800 CR3
800 (588)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.L
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.900 CR3
900 (662)
6
2300
12.7 (775)
M6.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.930 CR3
925 (680)
6
2300
12.7 (775)
M6.S
Turbocharged with after cooler

Seria N16 platinum

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/IN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.900 CR3
900 (662)
8
2300
16.4 (1000/5)
M1.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1000 CR3
1000 (736)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.L / M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1100 CR3
1100 (809)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.L / M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1150 CR3
1150 (846)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1200 CR3
1200 (882)
8
2300
16.4 (1000.5)
M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler

SOLAS

Nanni 

SOLAS

 

 

 

 

Nanni projektuje, produkuje i dystrybuuje pełną gamę silników okrętowych o mocy od 29 do 140 KM i od 205 do 320 KM zgodnie z wymogami SOLAS.

NANNI NAPĘDY ŻAGLOWE

SD12 do 72 hp / SD15 do 135 hp

Dostępny dla silników o mocy do 135 KM, układ napędowy Sail Drive zapewnia zarówno producentowi OEM, jak i właścicielom łodzi unikalną, wciąż sprawdzoną konstrukcję. Zapewnia cichą i praktycznie wolną od wibracji pracę, bardzo niski opór wody pod żaglami, a także zwiększoną sprawność napędu dzięki równoległemu kierunkowi ciągu do linii wodnej łodzi.

CECHY I ZALETY

– Łatwiejsza instalacja i serwis w porównaniu z konwencjonalnymi instalacjami z wewnętrznym napędem wału

– Układ wymuszonego smarowania, zintegrowany układ chłodzenia oleju

– Konstrukcja wykonana ze stopu aluminium o dużej wytrzymałości z zabezpieczeniem antykorozyjnym, odizolowana elektrycznie od silnika

– Może być dopasowany do różnych konfiguracji stałych lub składanych śrób napędowych.

Dane techniczne

MONITOROWANIE I STEROWANIE

Nowe systemy monitorowania i sterowania wchodzą w skład asortymentu akcesoriów Nanni, aby zapewnić na całym świecie kompletny pakiet wysokiej jakości silników do zastosowań profesjonalnych i dla przyjemności.

MOCNY, INTUICYJNY, INTERAKTYWNE I NIEZAWODNE STEROWANIE ELEKTRONICZNE Nanni Gama SYSTEMS i JOYSTICKS

Oferujemy rozwiązania i produkty takie jak piloty, joysticki, monitoring statków i systemy alarmowe. Możesz skorzystać z konfiguracji, parametryzacji, dostawy i uruchomienia z jednego źródła. Instalacja jest łatwa dzięki modułowej architekturze systemów. Potrafimy szybko określić wymagane funkcje i dostosować każdy system do specyficznych wymagań statku. Zarówno podstawowe komponenty, jak i moduły obsługi i sterowania są szybko koordynowane i programowane.

Marex OS III zapewnia skuteczną kontrolę i może być instalowany na statkach z klasycznymi przekładniami nawrotnymi, napędami odrzutowymi i sterowanymi śrubami napędowymi. Sprzęt Marex OS III składa się tylko z kilku modułowych jednostek, które są niezwykle wydajne dzięki połączeniu magistrali. Wszystkie komponenty są gotowe do podłączenia, co upraszcza instalację w nowych jednostkach i modernizacjach.

 
 

Marex ECS (Easy Control System) jest przeznaczony zarówno do łodzi rekreacyjnych, jak i roboczych. Prosta obsługa, niepowtarzalny design, uniwersalne możliwości. Marex ECS spełnia najwyższe standardy produkcji i jakości dzięki testom wytrzymałości na milion uruchomień dźwigni. Jego sprzęt pochodzi ze sprawdzonych aplikacji motoryzacyjnych z niezawodną technologią magistrali CAN i systemem autodiagnostyki, który wysyła dowolny alarm do systemu. Zapewnia również łatwą obsługę, co skutkuje mniejszym wysiłkiem związanym z instalacją i uruchomieniem oraz nieskomplikowanymi funkcjami obsługi.

Joystick

System sterowania

System manewrowania joystickiem zapewnia sternikowi proste i intuicyjne sterowanie łodzią. Operator porusza joystickiem, a statek dokładnie odwzorowuje ruch. Sterownik automatycznie kompensuje wpływy zewnętrzne, takie jak wiatr lub prąd. Funkcjonalny i zajmujący mało miejsca joystick i jego moduł obsługowy zapewniają podstawowe funkcje do obsługi. Joystick może być używany jako oddzielny element sterujący (rozwiązanie samodzielne) lub w połączeniu z głowicą sterującą na stacji (parowanie). Dalsze funkcje, takie jak bezpośrednie uruchamianie steru strumieniowego w trybie steru strumieniowego, zapewniają komfort obsługi i niezawodność.

Nanni INTERACTIVE
DISPLAYS

Dostępne są nowe zakresy wyświetlaczy cyfrowych dla silników od 21 do 2000 KM:

Niespotykany komfort 

Nowe innowacyjne, niezawodne interaktywne wyświetlacze sterujące Nanni to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich łodzi morskich. Będąc najmniejszym ze wszystkich kontrolerów (170 x 104 mm), SI.4 zastąpi kilkanaście analogowych wskaźników.

 

Intuicyjne i mocne

SI.7 – nowe, potężne wielofunkcyjne systemy nawigacyjne firmy Nanni. Dzięki dostępnemu wbudowanemu sonarowi RealVision 3D ™, całkowicie nowemu systemowi operacyjnemu LightHouse 3 i niesamowicie szybkiej czterordzeniowej wydajności, SI.7 i SI.9 odmienią Twój czas spędzony na wodzie.

INTUICYJNE I MOCJE

SI.9 – nowe, potężne wielofunkcyjne systemy nawigacyjne firmy Nanni. Dzięki dostępnemu wbudowanemu sonarowi RealVision 3D ™, całkowicie nowemu systemowi operacyjnemu LightHouse 3 i niesamowicie szybkiej czterordzeniowej wydajności, SI.7 i SI.9 odmienią Twój czas spędzony na wodzie.

Joystick

– Aplikacja wykresu

– Tryb pogodowy

– Sonar CHIRP (Realvision 3D)

– Aplikacja radarowa

– Aplikacja Dashboard

– Aplikacja aparatu

– Aplikacja audio

– Mobilna aplikacja