NANNI

SILNIKI

Odkryj wszystkie serie

Przewodnik umożliwia łatwy i szybki dostęp do danych technicznych. 

N2

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N2.10
10 (7.36)
2
3000
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N2.14
14 (10.3)
2
3600
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated

N3

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N3.21
19.6 (14.6)
3
3600
0,719 (44)
M5
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N3.30
29 (21.3)
3
3600
1,123 (69)
M5
Naturally aspirated

N4

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.38
37.5 (27.6)
4
3000
1,498 (91)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.40
40 (29.4)
3
2800
1,999 (122)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.50
47.5 (35.4)
4
2800
2,197 (134)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.65
59 (43.4)
4
2700
2,434 (148)
M4
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.80
79 (57.4)
4
2700
2,434 (148.5)
M5
Turbocharged & Intercooler
N4.80 SD
72 (52.9)
4
2700
2,434 (148.5)
M5
Turbocharged & Intercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓ OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.115
115 (84.6)
4
2600
3,769 (230)
M4
Turbocharged & intercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N4.140
135 (99.4)
4
2600
3,769 (230)
M4
Turbocharged & intercooler

Seria T4

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.205
200 (147.2)
4
3600
2,982 (182)
M6
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓ OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.230
230 (169.1)
4
3600
2,982 (182)
M6
Naturally aspirated
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MON POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.270
265 (194.9)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbocharged & intercooler

Seria T6

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
6.420 TDI
320 (235.5)
6
3600
4,163 (254)
M6
Turbo intercooler

Seria T8V

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T8V.320
320 (235)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T8V.350
349 (257)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T8V.370
370 (272)
8
3800
4,5 (275)
M6
Twin turbocharger
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4,5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.200 CR2
202 (149)
4
2500
4,5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4,5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.200 CR2
202 (149)
4
2500
4,5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.230 CR2
228 (168)
4
2600
4,5 (276)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

Seria N6 silver

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.160
156 (115)
6
2300
6,8 (415)
M1
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.180
177 (131)
6
2400
6,8 (415)
M2
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.200
202 (149)
6
2500
6,8 (415)
M3
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.230
228 (168)
6
2600
6,8 (415)
M3
Turbocharged
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.285 CR2
284 (209)
6
2500
6,8 (415)
M2
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.325 CR2
325 (239)
6
2600
6,8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.360 CR2
360 (265)
6
2700
6,8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.405 CR2
405 (298)
6
2800
6,8 (415)
M5
Turbocharged with air-to-seawater intercooling

Seria N9 silver

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.330 CR2
329 (242)
6
2100
9.0 (549)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.380 CR2
380 (280)
6
2200
9,8 (549)
M2
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.430 CR2
431 (317)
6
2300
9.0 (549)
M3
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.510 CR2
507 (373)
6
2400
9,0 (549)
M4
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.600 CR2
560 (412)
6
2500
9.0 (549)
M5
Turbocharged with air-to-seawater intercooling

Seria N13 silver

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW. OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.430 CR2
431 (317)
6
1800
13,5 (824)
M1
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.510 CR2
507 (373)
6
1900
13.5 (824)
M2
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.580 CR2
583 (429)
6
2000
13,5 (824)
M3
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.660 CR2
659 (485)
6
2100
13.5 (824)
M4
Turbocharged with air-to-seawater intercooling
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.800 CR2
760 (559)
6
2200
13,5 (824)
M5
Turbocharged with air-to-seawater intercooling

Seria N13 platinum

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.650 CR3 HD
650 (478)
6
2100
12.7 (775)
M1.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.700 CR3
700 (515)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.700 CR3 HD
700 (515)
6
2100
12.7 (775)
M1.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.750 CR3
751 (552)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.L
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.800 CR3
800 (588)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.L
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.900 CR3
900 (662)
6
2300
12.7 (775)
M6.S
Turbocharged with after cooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.930 CR3
925 (680)
6
2300
12.7 (775)
M6.S
Turbocharged with after cooler

Seria N16 platinum

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/IN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.900 CR3
900 (662)
8
2300
16.4 (1000/5)
M1.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1000 CR3
1000 (736)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.L / M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1100 CR3
1100 (809)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.L / M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1150 CR3
1150 (846)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.1200 CR3
1200 (882)
8
2300
16.4 (1000.5)
M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler

SOLAS

Nanni 

SOLAS

 

 

 

 

Nanni projektuje, produkuje i dystrybuuje pełną gamę silników okrętowych o mocy od 29 do 140 KM i od 205 do 320 KM zgodnie z wymogami SOLAS.

NANNI NAPĘDY ŻAGLOWE

SD12 do 72 hp / SD15 do 135 hp

Dostępny dla silników o mocy do 135 KM, układ napędowy Sail Drive zapewnia zarówno producentowi OEM, jak i właścicielom łodzi unikalną, wciąż sprawdzoną konstrukcję. Zapewnia cichą i praktycznie wolną od wibracji pracę, bardzo niski opór wody pod żaglami, a także zwiększoną sprawność napędu dzięki równoległemu kierunkowi ciągu do linii wodnej łodzi.

CECHY I ZALETY

– Łatwiejsza instalacja i serwis w porównaniu z konwencjonalnymi instalacjami z wewnętrznym napędem wału

– Układ wymuszonego smarowania, zintegrowany układ chłodzenia oleju

– Konstrukcja wykonana ze stopu aluminium o dużej wytrzymałości z zabezpieczeniem antykorozyjnym, odizolowana elektrycznie od silnika

– Może być dopasowany do różnych konfiguracji stałych lub składanych śrób napędowych.

Dane techniczne

Opcja SPP

Obrotowy pędnik elektryczny obsługiwany przez wytrzymały przemysłowy silnik elektryczny ze specjalnym zabezpieczeniem morskim, zawsze dostarcza żądaną moc we właściwym kierunku.

Manewrowanie joystickiem jest wygodne, łatwe, intuicyjne i niezawodne. Możesz wykorzystać pełną moc swojego silnika podczas manewrowania dwoma palcami!

SPP jest wyposażony w najnowszą technologię elektroniczną, komponenty plug and play oraz części z okablowaniem elektrycznym. Stan systemu można łatwo odczytać w każdej chwili dzięki świecącym się diodom na joysticku.

 

MONITOROWANIE I STEROWANIE

Nowe systemy monitorowania i sterowania wchodzą w skład asortymentu akcesoriów Nanni, aby zapewnić na całym świecie kompletny pakiet wysokiej jakości silników do zastosowań profesjonalnych i dla przyjemności.

MOCNY, INTUICYJNY, INTERAKTYWNE I NIEZAWODNE STEROWANIE ELEKTRONICZNE Nanni Gama SYSTEMS i JOYSTICKS

Oferujemy rozwiązania i produkty takie jak piloty, joysticki, monitoring statków i systemy alarmowe. Możesz skorzystać z konfiguracji, parametryzacji, dostawy i uruchomienia z jednego źródła. Instalacja jest łatwa dzięki modułowej architekturze systemów. Potrafimy szybko określić wymagane funkcje i dostosować każdy system do specyficznych wymagań statku. Zarówno podstawowe komponenty, jak i moduły obsługi i sterowania są szybko koordynowane i programowane.

Marex OS III zapewnia skuteczną kontrolę i może być instalowany na statkach z klasycznymi przekładniami nawrotnymi, napędami odrzutowymi i sterowanymi śrubami napędowymi. Sprzęt Marex OS III składa się tylko z kilku modułowych jednostek, które są niezwykle wydajne dzięki połączeniu magistrali. Wszystkie komponenty są gotowe do podłączenia, co upraszcza instalację w nowych jednostkach i modernizacjach.

 
 

Marex ECS (Easy Control System) jest przeznaczony zarówno do łodzi rekreacyjnych, jak i roboczych. Prosta obsługa, niepowtarzalny design, uniwersalne możliwości. Marex ECS spełnia najwyższe standardy produkcji i jakości dzięki testom wytrzymałości na milion uruchomień dźwigni. Jego sprzęt pochodzi ze sprawdzonych aplikacji motoryzacyjnych z niezawodną technologią magistrali CAN i systemem autodiagnostyki, który wysyła dowolny alarm do systemu. Zapewnia również łatwą obsługę, co skutkuje mniejszym wysiłkiem związanym z instalacją i uruchomieniem oraz nieskomplikowanymi funkcjami obsługi.

Joystick

System sterowania

System manewrowania joystickiem zapewnia sternikowi proste i intuicyjne sterowanie łodzią. Operator porusza joystickiem, a statek dokładnie odwzorowuje ruch. Sterownik automatycznie kompensuje wpływy zewnętrzne, takie jak wiatr lub prąd. Funkcjonalny i zajmujący mało miejsca joystick i jego moduł obsługowy zapewniają podstawowe funkcje do obsługi. Joystick może być używany jako oddzielny element sterujący (rozwiązanie samodzielne) lub w połączeniu z głowicą sterującą na stacji (parowanie). Dalsze funkcje, takie jak bezpośrednie uruchamianie steru strumieniowego w trybie steru strumieniowego, zapewniają komfort obsługi i niezawodność.

Nanni INTERACTIVE
DISPLAYS

Dostępne są nowe zakresy wyświetlaczy cyfrowych dla silników od 21 do 2000 KM:

Niespotykany komfort 

Nowe innowacyjne, niezawodne interaktywne wyświetlacze sterujące Nanni to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich łodzi morskich. Będąc najmniejszym ze wszystkich kontrolerów (170 x 104 mm), SI.4 zastąpi kilkanaście analogowych wskaźników.

 

Intuicyjne i mocne

SI.7 – nowe, potężne wielofunkcyjne systemy nawigacyjne firmy Nanni. Dzięki dostępnemu wbudowanemu sonarowi RealVision 3D ™, całkowicie nowemu systemowi operacyjnemu LightHouse 3 i niesamowicie szybkiej czterordzeniowej wydajności, SI.7 i SI.9 odmienią Twój czas spędzony na wodzie.

INTUICYJNE I MOCJE

SI.9 – nowe, potężne wielofunkcyjne systemy nawigacyjne firmy Nanni. Dzięki dostępnemu wbudowanemu sonarowi RealVision 3D ™, całkowicie nowemu systemowi operacyjnemu LightHouse 3 i niesamowicie szybkiej czterordzeniowej wydajności, SI.7 i SI.9 odmienią Twój czas spędzony na wodzie.

Joystick

– Aplikacja wykresu

– Tryb pogodowy

– Sonar CHIRP (Realvision 3D)

– Aplikacja radarowa

– Aplikacja Dashboard

– Aplikacja aparatu

– Aplikacja audio

– Mobilna aplikacja

Kontakt

Adam Warda

Area Sales Manager

Tel.: + 48 696 888 774

E-mail:   adam.warda@botatechnik.pll

 

Patryk Dudko

Manager Działu Silników 

Tel.: +48 539 035 484

E-mail:   patryk.dudko@botatechnik.pl