JACHTY ŻAGLOWE

19 silniki napędowe od 10 do 360 KM

Zaangażowanie firmy Nanni w ochronę środowiska zaczyna się od prawidłowego obliczenia specyfikacji silnika, umożliwiającego jachtowi osiągnięcie określonej prędkości przelotowej bez nadmiernej mocy.

 

Opracowane na bazie Kuboty, techniczne know-how i doświadczenie Nanni zawsze zapewniały niezawodne i wysokiej jakości produkty z dużym ciągiem przy niskich obrotach.

 

Silniki Nanni korzystają z wysoce zaawansowanej konstrukcji, dzięki czemu są tak ekologiczne, jak to tylko możliwe, bez polegania na zbyt zaawansowanej technologii. Są w stanie pracować w trudnych warunkach przy minimalnej konserwacji.

Nanni engines benefit from highly advanced design, making them as ecological as possible without depending on over-sophisticated technology. They are able to run in harsh conditions with minimal maintenance.

Zalety

– Duży ciąg przy niskich obrotach

– Moc

– Solidność

– Niezawodność na wzburzonym morzu

– Łatwość i wygoda manewrowania przy niskiej prędkości

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE CHŁODZENIE
N2.10
10 (7.36)
2
3000
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N2.14
14 (10.3)
2
3600
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N3.21
19.6 (14.6)
3
3600
0,719 (43,9)
M5
Naturally aspirated
N3.30
29 (21.3)
3
3600
1,123 (69)
M5
Naturally aspirated
N4.38
37.5 (27.6)
4
3000
1,498 (91)
M4
Naturally aspirated
N4.40
40 (29.4)
4
2800
1,999 (122)
M4
Naturally aspirated
N4.50
47.5 (35.4)
4
2800
2,197 (134)
M4
Naturally aspirated
N4.65
59 (43.4)
4
2700
1,999 (122)
M4
Turbocharged
N4.80
79 (57.4)
4
2700
2,434 (148.5)
M5
Turbocharged & Intercooler
N4.115
115 (84.6)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged
N4.140
135 (99.4)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged
N5.150
152 (112)
4
2600
4,5 (276)
M4
Turbocharged
N5.140 E
137 (101)
4
2600
4,5 (276)
M3
Turbocharged
N5.160 CR2
162 (119)
4
2300
4,5 (276)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4,5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.200 CR2
202 (149)
4
2500
4,5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.230 CR2
228 (168)
4
2600
4,5 (276)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.285 CR2
284 (209)
6
2500
6,8 (415)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.360 CR2
360 (265)
6
2700
6,8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

9 silników z układem napędowym SAILDRIVE od 10 do 135 KM

Dostępny dla silników o mocy do 135 KM, układ napędowy Sail Drive zapewnia zarówno producentowi OEM, jak i właścicielom łodzi unikalną, sprawdzoną konstrukcję. Zapewnia cichą i praktycznie wolną od wibracji pracę, bardzo niski opór wody pod żaglami, a także zwiększoną sprawność napędu dzięki równoległemu kierunkowi ciągu do linii wodnej łodzi.

 

Silniki Nanni korzystają z wysoce zaawansowanej konstrukcji, dzięki czemu są tak ekologiczne, jak to tylko możliwe, bez polegania na zbyt zaawansowanej technologii. Są w stanie pracować w trudnych warunkach przy minimalnej konserwacji.

Zalety

– Duży ciąg przy niskich obrotach

– Moc

– Solidność na dłuższą metę

– Niezawodność na wzburzonym morzu

– Łatwość i wygoda manewrowania przy niskiej prędkości

SILNIK PRZEKŁADNIA MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN WYŚWIETLACZ GŁÓWNY KATEGORIA POWIETRZE CHŁODZENIE
N2.10
SAIL DRIVE 2.38R
10 (7,36)
2
3000
479
M5
Naturally aspirated
N2.14
SAIL DRIVE 2.38R
14 (10,3)
2
3600
479
M5
Naturally aspirated
N3.21
SAIL DRIVE 2.38R
19.6 (14,6)
3
3600
719
M5
Naturally aspirated
N3.30
SAIL DRIVE 2.38R
29 (21,3)
3
3600
1123
M5
Naturally aspirated
N4.38
SAIL DRIVE 2.38R
37,5 (27,6)
4
3000
1498
M4
Naturally aspirated
N4.40
SAIL DRIVE 2.15R
37.5 (27,36)
4
2800
1999
M4
Naturally aspirated
N4.50
SAIL DRIVE 2.15R
47.5 (35,4)
4
2800
2197
M4
Naturally aspirated
N4.65
SAIL DRIVE 2.15R
59 (43,4)
4
2700
1999
M4
Turbocharged
N4.80
SAIL DRIVE 2.15R
59 (43,4)
4
2700
1999
M4
Turbocharged
N4.80 SD
SAIL DRIVE 2.15R
72 (52.9)
4
2700
2,700
M5
Turbocharged & Intercooler

ŁODZIE MOTOROWE

11 silników od 10do 135 KM

Idealnie zaprojektowane do przybrzeżnych krążowników, kutrów, trawlerów, łodzi kanałowych, silniki te są projektowane przez Nanni, aby dostarczać dużą moc w delikatny sposób przez wiele lat.

 

Bloki silników dostarczane przez KUBOTA są znane z wysokiej jakości i standardów technologicznych. Zapewnia to łatwiejsze manewrowanie i pływanie. Maksymalne prędkości są łatwo osiągane dzięki natychmiastowemu momentowi obrotowemu przy niskich obrotach i pełnej mocy przy średnich obrotach.

Zalety

– Niezawodność

– Wysoki moment obrotowy, niskie obroty

– Zoptymalizowana waga i objętość

– Komfort na pokładzie

– Najwyższe standardy środowiskowe

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW. OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N2.10
10 (7.36)
2
3000
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N2.14
14 (10.3)
2
3600
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N3.21
19.6 (14.6)
3
3600
0,719 (44)
M5
Naturally aspirated
N3.30
29 (21.3)
3
3600
1,123 (69)
M5
Naturally aspirated
N4.38
37.5 (27.6)
4
3000
1,498 (29)
M4
Naturally aspirated
N4.40
40 (29.4)
4
2800
1,999 (122)
M4
Naturally aspirated
N4.50
47.5 (35.4)
4
2800
2,197 (134)
M4
Naturally aspirated
N4.65
60 (43.4)
4
2700
1,999 (122)
M4
Turbocharged
N4.80
79 (57.4)
4
2700
2,434 (148.5)
M5
Turbocharged
N4.115
115 (84.6)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged & Intercooler
N4.140
135 (99.4)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged

7 silnikó od 200 do 370 KM

Nowa gama produktów Nanni o mocy od 150 do 760 KM została opracowana w oparciu o silniki John DEERE i podzielona na dwie rodziny produktów:

  • Seria N5 od 150 do 230 KM,
  • Seria Silver obejmująca: serię Silver N6 (od 200 do 405 KM), serię Silver N9 (od 290 do 560 KM), serię Silver N13 (od 370 do 760 KM).

Zgodny z najnowszymi normami emisji gazów – zgodny z IMO MARPOL ANNEX VI, RCD 97/68 / WE, NRMM 97/68 / WE, EPA Marine Tier 3.

Ta seria łodzi motorowych została zaprojektowana z myślą o komforcie. Dzięki kompaktowym rozmiarom silniki można łatwo zainstalować na różnych typach łodzi

Zgodny z najnowszymi normami emisji gazów – zgodny z IMO MARPOL ANNEX VI, RCD 97/68 / WE, NRMM 97/68 / WE, EPA Marine Tier 3.

Ta seria łodzi motorowych została zaprojektowana z myślą o komforcie. Dzięki kompaktowym rozmiarom silniki można łatwo zainstalować na różnych typach łodzi

Zalety

– Niezwykły stosunek masy do mocy

– Natychmiastowe przyspieszenie: szybki otwór

– Niski poziom hałasu i emisji gazów

– Mniejsze wibracje

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
T4.205
200 (147.2)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbo intercooler
T4.230
230 (169.1)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbo intercooler
T4.270
265 (194.9)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbo intercooler
6.420 TDI
320 (235.5)
6
3600
4,163 (254)
M6
Turbo intercooler
T8V.320
320 (235)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
T8V.350
349 (257)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
T8V.370
370 (272)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger

23 silniki od 150 do 760 KM

Nowa gama produktów Nanni o mocy od 150 do 760 KM została opracowana w oparciu o silniki John DEERE i podzielona na dwie rodziny produktów:

 

  • Seria N5 od 150 do 230 KM,
  • Seria Silver obejmująca: serię Silver N6 (od 200 do 405 KM), serię Silver N9 (od 290 do 560 KM), serię Silver N13 (od 370 do 760 KM).

Zgodny z najnowszymi normami emisji gazów – zgodny z IMO MARPOL ANNEX VI, RCD 97/68 / WE, NRMM 97/68 / WE, EPA Marine Tier 3

Seria N5 od 150 do 230 KM

Zalety

– Wytrzymała konstrukcja

– Balansery wewnętrzne

– Łatwa obsługa rutynowa

– Elastyczna instalacja

– Wymienne tuleje cylindrowe typu mokrego

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N5.150
152 (112)
4
2600
4.5 (276)
M4
Turbocharged
N5.160 CR2
162 (119)
4
2300
4.5 (276)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4.5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.200 CR2
N5.200 CR2
4
2500
4.5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.230 CR2
228 (168)
4
2600
4.5 (276)
m4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

N6 seria silver od 200 do 405 KM

Zalety

– Wytrzymała konstrukcja

– Wysoka gęstość mocy

– Elastyczna instalacja

– Wymienne tuleje cylindrowe typu mokrego

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N6.160
156 (115)
6
2300
6.8 (415)
M1
Turbocharged
N6.180
177 (131)
6
2400
6.8 (415)
M2
Turbocharged
N6.200
202 (149)
6
2500
6.8 (415)
M3
Turbocharged
N6.230
228 (168)
6
2600
6.8 (415)
M3
Turbocharged
N6.285 CR2
284 (209)
6
2500
6,8 (415)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.325 CR2
325 (239)
6
2600
6.8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.360 CR2
360 (265)
6
2700
6.8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.405 CR2
405 (298)
6
2800
6.8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

seria N9 od 290 do 600 KM

Zalety

– Wytrzymała konstrukcja

– Łatwa obsługa 

– Elastyczna instalacja

– Wymienne tuleje cylindrowe typu mokrego

– 4 zawory na cylinder

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N9.330 CR2
329 (242)
6
2100
9.0 (549)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.380 CR2
380 (280)
6
2200
9.0 (549)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.430 CR2
431 (317)
6
2300
9.0 (549)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.510 CR2
507 (373)
6
2400
9.0 (549)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.600 CR2
560 (410)
6
2500
9.0 (549)
M5
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

Seria N13 od 370 do 800 KM

Zalety

– Wytrzymała konstrukcja

– Łatwa obsługa rutynowa

– Elastyczna instalacja

– Wymienne tuleje cylindrowe typu mokrego

– 4 zawory na cylinder

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.430 CR2
431 (317)
6
1800
13.5 (824)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.510 CR2
507 (373)
6
1900
13.5 (824)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.580 CR2
583 (429)
6
2000
13.5 (824)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.660 CR2
659 (685)
6
2100
13.5 (824)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.800 CR2
760 (559)
6
2200
13.5 (824)
M5
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

10 silników od 700 do 1200 KM

Nowa seria produktów Platinum Nanni o mocy od 700 do 1200 KM została opracowana na podstawie silników Scania i podzielona na dwie rodziny produktów:

  • Seria Platinum N13 CR3 od 700 do 925 KM,
  • Seria Platinum N16 CR3 o mocy od 900 do 1200 KM.

NANNI’S ADVANTAGES

– Robust Design
– High power density
– Flexible installation
– Replaceable wet –type cylinder liners
– 4 valves per cylinder
– Directed top-liner cooling

Seria N13 platinum od 700 do 930 KM

Zalety

 – Wytrzymała konstrukcja

– Elastyczna instalacja

– Wymienne tuleje cylindrowe typu mokrego

– 4 zawory na cylinder

 

– Ukierunkowane chłodzenie górnej warstwy

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N13.700 CR3 HD
700 (515)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.S
Turbocharged with after cooler
N13.930 CR3
925 (680)
6
2300
12.7 (775)
M6.S
M6.S
N13.700 HD
700 (515)
6
2100
12.7 (775)
M1.S
Turbocharged with after cooler
N13.750 CR3
751 (552)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.L
Turbocharged with after cooler
N13.800 CR3
800 (588)
6
2300
12.7 (775)
M6.S / M5.L
Turbocharged with after cooler

Seria N16 CR3 platinum od 900 do 1200 KM

Zalety

– Wytrzymała konstrukcja

– Elastyczna instalacja

– Wymienne tuleje cylindrowe typu mokrego

– 4 zawory na cylinder

– Ukierunkowane chłodzenie górnej warstwy

SILNIK MOC HP (KW) LICZBA CYLINDRÓW OBR/MIN POJEMNOŚĆ KATEGORIA POWIETRZE I CHŁODZENIE
N16.900 CR3
900 (662)
8
2300
16.4 (1000.5)
M1.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
N16.1000 CR3
1000 (736)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.L/M6.S
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N16.1100 CR3
1100 (809)
8
2300
16.4 (1000.5)
M5.L/M6.S
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N16.1150 CR3
1150 (846)
8
2300
16.4 (1000.5)
M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler
N16.1200 CR3
1200 (882)
8
2300
16.4 (1000.5)
M6.S
Twin turbocharged with air-to-seawater aftercooler

Silniki Nanni SOLAS

Od samego początku Nanni starał się opracowywać silniki, które są mocniejsze, bardziej niezawodne i charakteryzują się większą oszczędnością paliwa, aby spełniać najbardziej rygorystyczne światowe standardy dotyczące bezpieczeństwa na morzu.

 

Nanni zdobyła swoją reputację na światowym rynku produktów morskich nie tylko dzięki doskonałemu zespołowi inżynierów i wieloletniemu doświadczeniu, ale także dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój.

 

Ponieważ silnik SOLAS (Safety of Life at Sea) jest istotnym elementem systemu bezpieczeństwa łodzi ratunkowej, Nanni skupił się na specjalnych właściwościach wymaganych przez warunki użytkowania, doprowadził silniki do granic ich możliwości i udowodnił ich ogromną niezawodność, testując w najtrudniejszych warunkach.

 

 

W tym samym czasie, gdy Nanni projektuje, produkuje i dystrybuuje pełną gamę silników okrętowych od 29 do 140 KM oraz 2 kolejne silniki o mocy 205 i 320 KM zgodnie z wymogami SOLAS, Nanni zapewnia również pełną gamę akcesoriów dostosowanych do tych wymagań silniki.

 

NANNI NAPĘDY ŻAGLOWE

SD12 do 72 hp / SD15 do 135 hp

Dostępny dla silników o mocy do 135 KM, układ napędowy Sail Drive zapewnia zarówno producentowi OEM, jak i właścicielom łodzi unikalną, wciąż sprawdzoną konstrukcję. Zapewnia cichą i praktycznie wolną od wibracji pracę, bardzo niski opór wody pod żaglami, a także zwiększoną sprawność napędu dzięki równoległemu kierunkowi ciągu do linii wodnej łodzi.

CECHY I ZALETY​

– Łatwiejsza instalacja i serwis w porównaniu z konwencjonalnymi instalacjami z wewnętrznym napędem wału

– Układ wymuszonego smarowania, zintegrowany układ chłodzenia oleju

– Konstrukcja wykonana ze stopu aluminium o dużej wytrzymałości z zabezpieczeniem antykorozyjnym, odizolowana elektrycznie od silnika

– Może być dopasowany do różnych konfiguracji stałych lub składanych śrób napędowych.

Dane techniczne

Opcja SPP

Obrotowy pędnik elektryczny obsługiwany przez wytrzymały przemysłowy silnik elektryczny ze specjalnym zabezpieczeniem morskim, zawsze dostarcza żądaną moc we właściwym kierunku.

Manewrowanie joystickiem jest wygodne, łatwe, intuicyjne i niezawodne. Możesz wykorzystać pełną moc swojego silnika podczas manewrowania dwoma palcami!

SPP jest wyposażony w najnowszą technologię elektroniczną, komponenty plug and play oraz części z okablowaniem elektrycznym. Stan systemu można łatwo odczytać w każdej chwili dzięki świecącym się diodom na joysticku.

MONITOROWANIE I STEROWANIE​

Nowe systemy monitorowania i sterowania wchodzą w skład asortymentu akcesoriów Nanni, aby zapewnić na całym świecie kompletny pakiet wysokiej jakości silników do zastosowań profesjonalnych i dla przyjemności.

MOCNE, INTUICYJNE, INTERAKTYWNE I NIEZAWODNE STEROWANIE ELEKTRONICZNE Nanni Gama SYSTEMS i JOYSTICKS

Oferujemy rozwiązania i produkty takie jak piloty, joysticki, monitoring statków i systemy alarmowe. Możesz skorzystać z konfiguracji, parametryzacji, dostawy i uruchomienia z jednego źródła. Instalacja jest łatwa dzięki modułowej architekturze systemów. Potrafimy szybko określić wymagane funkcje i dostosować każdy system do specyficznych wymagań statku. Zarówno podstawowe komponenty, jak i moduły obsługi i sterowania są szybko koordynowane i programowane.

 

 

Joystick

System sterowania

The Nanni INTERACTIVE
DISPLAYS

Dostępne są nowe zakresy wyświetlaczy cyfrowych dla silników od 21 do 2000 KM:

Niespotykany komfort 

Nowe innowacyjne, niezawodne interaktywne wyświetlacze sterujące Nanni to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich łodzi morskich. Będąc najmniejszym ze wszystkich kontrolerów (170 x 104 mm), SI.4 zastąpi kilkanaście analogowych wskaźników.

 
 

Intuicyjne i mocne

SI.7 – nowe, potężne wielofunkcyjne systemy nawigacyjne firmy Nanni. Dzięki dostępnemu wbudowanemu sonarowi RealVision 3D ™, całkowicie nowemu systemowi operacyjnemu LightHouse 3 i niesamowicie szybkiej czterordzeniowej wydajności, SI.7 i SI.9 odmienią Twój czas spędzony na wodzie.

INTUICYJNE I MOCJE

SI.9 – nowe, potężne wielofunkcyjne systemy nawigacyjne firmy Nanni. Dzięki dostępnemu wbudowanemu sonarowi RealVision 3D ™, całkowicie nowemu systemowi operacyjnemu LightHouse 3 i niesamowicie szybkiej czterordzeniowej wydajności, SI.7 i SI.9 odmienią Twój czas spędzony na wodzie.

 

Joystick

– Aplikacja wykresu

– Tryb pogodowy

– Sonar CHIRP (Realvision 3D)

– Aplikacja radarowa

– Aplikacja Dashboard

– Aplikacja aparatu

– Aplikacja audio

– Mobilna aplikacja

AGREGATY

Seria QMF 

 

 

Seria QLS

 
 

GENERATORY NANNI JEDNO I TRÓJFAZOWE 50 Hz I 60 Hz

Moc pierwotna zgodnie z ISA 8528-1

1 EPA Tier 3

GENERATORY NANNI 400 V TRÓJFAZOWE, 50 Hz I 60 Hz

* Moc pierwotna zgodnie z ISA 8528-1

1 EPA Tier 3

W przypadku agregatów powyżej QLS 102T prosimy o kontakt z przedstawicielem

Kontakt

Pleasure boat market

Dariusz Dawicki

Marketing & Sales Manager

Mobile:    +48 660 484 126

E-mail:   dariusz.dawicki@botatechnik.pl

 

Work boat market

Piotr Badziąg

Manager

Mobile:   +48 539 730 187

E-mail:   piotr.badziag@botatechnik.pl