HEAD OF SERVICE DEPARTMENT (CRANES&POWER HYDRAULICS)

Twoje zadania:

  • Zarządzanie zespołem Mechaników / Inżynierów Serwisu
  • Planowanie oraz nadzorowanie realizacji projektów serwisowych
  • Analiza rynku, budowanie oraz realizacja strategii rozwoju działu
  • Koordynowanie zamówień części zamiennych, współpraca z dostawcami oraz podwykonawcami
  • Opracowywanie ofert handlowych oraz współtworzenie specyfikacji technicznych
  • Zarządzanie budżetem działu oraz kontrola kosztów związanych z realizacją projektów
  • Wsparcie merytoryczne Działu Sprzedaży podczas spotkań z Klientami
  • Opracowywanie i utrzymywanie standardów jakości oraz BHP

Czego potrzebujesz do tej roli?

  • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: Mechanika i Budowa Maszyn, Oceanotechnika, Zarządzanie i/lub pokrewne
  • Wysoko rozwinięte kompetencje managerskie, poparte min. 3-letnim doświadczeniem w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników technicznych
  • Doświadczenia w planowaniu, realizowaniu oraz nadzorowaniu projektów
  • Umiejętności prowadzenia spotkań, prezentacji oraz negocjacji
  • Asertywności, umiejętności udzielania feedbacku oraz prostego, otwartego stylu komunikacji
  • Umiejętności organizacyjne, w tym priorytetyzowanie i skuteczne delegowanie zadań
  • Zdolności szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych
  • Znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Proces rekrutacyjny
- prosty i przejrzysty

Czytanie tekstu

Zaznacz tekst, który ma zostać odczytany automatycznie
Skip to content