Jeśli jesteś osobą aktywną, samodzielną i chętną do rozwoju zawodowego, chcesz połączyć swoje zainteresowania z pracą w międzynarodowym środowisku branży morskiej oraz podróżowaniem po całym świecie, nie posiadasz doświadczenia, jednak jesteś gotowy/-a szkolić się pod okiem Inżynierów z wieloletnim doświadczeniem serwisowym, to mamy ofertę stworzoną specjalnie dla Ciebie!
Jako Inżynier / Technik Serwisu będziesz odpowiadać za wykonywanie oraz nadzorowanie prac serwisowych systemu uszczelnień wałów napędowych na jednostkach pływających. Jest to jeden z najbardziej istotnych modułów uszczelniających na statku, ponieważ z jednej strony zapewnia bezpieczeństwo żeglugi, a z drugiej chroni środowisko morskie przez skażeniem zanieczyszczeniami ropopochodnymi. Prace serwisowe prowadzone są na terenie stoczni i portów całego świata, przy asyście załogi statku lub stoczni. Z kolei średni czas trwania serwisu wynosi 3-6 dni.
Zanim jednak wyruszysz w swoją pierwszą samodzielną podróż służbową, zapewnimy Ci pełen cykl szkoleniowy, składający się zarówno z części teoretycznej, jak i praktycznej. Ćwiczenia będą odbywały się na stanowisku treningowym, odzwierciedlającym naturalne środowisko pracy oraz część ograniczeń z nim związanych, a także na jednostkach pływających w trakcie prac pod nadzorem doświadczonego serwisanta. Cały proces szkolenia zakończy się certyfikowanym egzaminem praktycznym podczas komercyjnego zlecenia serwisowego na statku. Otrzymanie imiennego certyfikatu, wystawionego przez Head Office firmy KEMEL w Japonii, umożliwia samodzielne wykonywanie prac serwisowych przez Inżyniera / Technika Serwisu Bota Technik.