Remonty linii wałów:

  • sprzęgła SKF,
  • demontaż linii wałów,
  • wymiana uszczelnień,
  • wulkanizacja uszczelnień firmy KEMEL,
  • demontaż i montaż łożysk rufowych,
  • wylewanie łożysk,
  • łożyska pośrednie,
  • sprzęgła podatne,
  • diagnostyka olejowa,
  • obliczenia linii wałów,
  • doradztwo i wsparcie techniczne.

 

Śruby napędowe – stałe i nastawne:

  • montaż i demontaż śrub napędowych,
  • przeglądy piast śrub nastawnych,
  • regeneracja i wykonywanie elementów piast,
  • wymiana uszczelnień oraz regeneracja płatów,
  • przeglądy skrzyni rozrządu oleju,
  • wyważanie statyczne.

 

śruba napędowa

pędniki

Wymiana uszczelnień:

  • uszczelnienia wału śrubowego,
  • uszczelnienia zębnika,
  • uszczelnienia płatów.

 

Przekładnie zębate:

  • luzy osiowe i promieniowe,
  • przyleganie,
  • stan uzębienia.

 

Remonty główne:

  • wymiana uszczelnień i łożysk wraz z pomiarami,
  • ustawianie niezbędnych luzów.

 

Naprawa skrzydeł (spawanie i wyważanie).

 

Diagnostyka olejowa.

przekładnie zębate

Przekładnie zębate:

  • kompletne remonty,
  • demontaż wałów,
  • wymiana łożysk,
  • pomiar osiowości gniazd łożyskowych,
  • diagnostyka drgań,
  • diagnostyka olejowa,
  • doradztwo i wsparcie techniczne.

 

Koła zębate:

  • weryfikacja luzów międzyzębnych oraz śladów współpracy,
  • ocena stanu uzębienia.

 

Łożyska ślizgowe:

  • pomiary luzów,
  • wylewanie łożysk.

 

Sprzęgła rozłączne:

  • weryfikacja sprzęgieł,
  • ocena zużycia części,
  • przeglądy zaworów hydraulicznych.